Dik Feedback
Welkom op het dik feedback forum. Heb je een goed idee? Zie je iets dat niet klopt? Wij apprecieren alle feedback om Dik.nl te verbeteren. Laat je stem horen!
-
functie waardoor alle video's achter elkaar afspelen
Een functie/knop waardoor alle video's op een kanaal automatisch achter elkaar afspelen.
32 votes -
video toevoegen door URL copy/paste
je komt soms al surfend videos tegen die je wilt teovoegen aan een kanaal; dan zou je de gelijk via copy/paste van de url de video aan je collectie moeten kunnen toevoegen
16 votesplanned ·
AdminRemco Bron
(Admin, Dik.nl) responded
Bedankt voor de suggestie! We willen dit zeker mogelijk gaan maken. We hebben het opgenomen in de development planning en het zal binnekort mogelijk worden.
-
Widget uitbreidingen: Posten naar twitter, Facebook, Hyves,
Op de player pagina van elk dik kanaal kun je direct posten naar twitter, wordpres of hyves. Kan dat ook niet in elk widget gedaan worden? Verder graag stemmen op video's en sorteren op populariteit, oordeel etc.
13 votes -
Widget inclusief reactiemogelijkheid per video
Bij de widgets kun je nu geen reactiemogelijkheid per filmpje opnemen. Het zou handig zijn als dat wel het geval is.
10 votes -
Knop 'Voeg alle gevonden video's toe aan kanaal'
Het lijkt mij handig als er een knop 'Voeg alle gevonden video's aan nieuw/bestaand kanaal' komt, zodat je niet een voor een de video's hoeft toe te voegen.
9 votes -
indien sorteren video's op 'laatste bovenaan' staat mijn niet video's laten sorteren en dit melden
Indien sorteren op alles behalve handmatig staat kun je wel de video's sorteren maar is die sortering achteraf teniet gedaan. ERG irritant. Dit gewoon MELDEN met de optie om de sortering te veranderen
6 votes -
De strip player..
De strip player of zoiets is kei goe ma je kan er geen beschrijving aan toevoege, kunne jullie ni onder de video zoiets zette waar je de beschrijving van de video kan inzette
6 votes -
Zie in de video-selector waar je bent
Je kan wel zien op welke "pagina" je bent in de video-selector (rechts onder) maar je kunt dit niet afzetten tegen het geheel aan "pagina's" in het kanaal.
6 votes -
Tijdens Zoeken video sorteren op datum / populariteit / etc
Ik wil zeer graag tijdens het zoeken alle video's op datum sorteren.
5 votes -
5 votes
-
Uitbreiding met Belgische video sites
Indien technisch mogelijk graag Belgische bronnen zoals http:/www.garagetv.be of http://www.deredactie.be
5 votes -
4 votes
-
Naar een tijdcode in de video springen
Naar een bepaald punt in de video kunnen springen. Nu kan je maximaal tot het punt gaan dat gedownload is. Handig als je een filmpje later wilt verder kijken of als je wilt 'deeplinken' naar een bepaald fragment.
3 votes -
Facebook,My Space,Yahoo,Twitter en andere
Het geeft meer mogelijkheden voor DIK TV,en ook het leden aantal zal gestadig stijgen.
3 votes -
3 votes
-
Zien wie, welke gadget op welke site heeft geplaatst.
In de statestieken een optie toevoegen waarin te zien is welke mensen een kanaal gadget hebben toegevoegd, waarbij te zien is op welke site hij staat.
3 votes -
2 votes
-
is het mogelijk om het ook te gebruiken met nmt (media player)
Ik heb een multimediaplayer en zou graag willen dat het hier ook op kon werken
2 votes -
Zie per kanaal hoeveel video's er zijn
Door per kanaal te zien hoeveel video's er in zitten kun je beter de kwaliteit van het kanaal beoordelen.
2 votes -
Makkelijk lijstje krijgen van MIJN kanalen.
Ik moet nu naar http://www.dik.nl vervolgens naar mijn dik en dan clicken om mijn kanalen lijst te krijgen. 3 clicks. Veel te veel. Graag mijn kanalen zoekbox op de home page en mijn dik zetten.
1 vote